LeoVegas indgår samarbejde med Manchester City

Af Nicolai
Udgivet 14/09/2022
LeoVegas indgår samarbejde med Manchester City

LeoVegas og Manchester City har annonceret, at LeoVegas Group bliver den engelske fodboldklubs officielle bettingpartner i Europa og Canada.

LeoVegas har altid satset stort på at indgå samarbejde med sportshold.

LeoVegas har blandt andet samarbejdet med fodboldhold som Norwich City og Brentford. Og nu har spilvirksomheden indgået et nyt samarbejde med de regerende Premier League-mestre, Manchester City.

LeoVegas-brandet vil blive vist på tværs af aktiver på stadionerne på både Etihad Stadium og Academy Stadium, og det vil desuden blive vist på mændenes førsteholds træningstøjsærmer i sæsonen 2022/23.

Gennem partnerskabet vil LeoVegas og Manchester City skabe ekstra spænding for deres fælles kunder, som vil drage fordel af at være tættere på klubbens begivenheder, herunder unikke oplevelser på kampdage.

LeoVegas: Samarbejde mulighed for at bygge brand awareness

Både LeoVegas og Manchester City ser på det nye samarbejde som en mulighed for at skabe vækst og opmærksomhed.

Dina Ahmad, vice præsident, Global Partnership Sales, City Football Group, udtalte således om det nye samarbejde med LeoVegas:

“Manchester City er glade for at kunne byde LeoVegas Group velkommen som vores nyeste partner. Vi ser frem til at arbejde sammen for at bringe fans og kunder endnu tættere på klubben. Derudover er vi glade for, at dette nye partnerskab også vil være med til at skabe yderligere vækst i Europa og Canada og give os mulighed for at nå ud til publikum over hele verden.”

Gustaf Hagman, administrerende direktør for LeoVegas Group, udtrykte ligeledes begejstring for samarbejdet med Manchester City:

“LeoVegas Group er stolt over at indgå dette partnerskab med Manchester City og glæder sig over at kunne tilbyde vores kunder unikke oplevelser med klubben. Manchester City er en kolos inden for sporten og med samme førende mentalitet som LeoVegas. Dette samarbejde er en mulighed for LeoVegas til at opbygge yderligere brand awareness for at støtte vores globale vækst.”