ComeOn vil skabe Netflix-lignende oplevelse med ny partner

Af Nicolai
Udgivet 21/10/2022
ComeOn vil skabe Netflix-lignende oplevelse med ny partner

ComeOn Group har indledt et samarbejde med tech-firmaet Graphyte. Samarbejdet er en del af ComeOn Groups ambitioner om at skabe en Netflix-lignende oplevelse for sine brugere.

Spillere skal have en skræddersyet brugeroplevelse

ComeOn Group, der blandt andet driver ComeOn Casino, har indgået et samarbejde med det Optimove-ejede tech-firma, Graphyte, som led i koncernens fokus på at forbedre brugeroplevelsen hos sine brands.

Med Graphytes data og teknologi vil CoomeOn Group være i stand til at give sine spillere en skræddersyet brugeroplevelse baseret på deres adfærd.

Dette er en del af ComeOn Groups strategi om at skabe en Netflix-lignende oplevelse for sine spillere.

Graphyte blev overtaget af det israelsk-baserede firma Optimove i juli 2022, hvilket betød, at det London-baserede tech-firma kunne drage fordel af Optimoves brugerdata.

Kombinationen af Grahhytes teknologi og Optimoves data betød samtidig, at casinoer fik mulighed for at give brugerne symmetriske og personlige spiloplevelser realtid. Operatører som Entain, Sisal og 888 bruger i dag Graphyte’s platform til at give AI-baserede anbefalinger og personliggøre deres hjemmesider på både computer og mobil.

Alle ComeOn Groups brands bliver opgraderet

Om aftalen sagde Cristiano Blanco, produktchef hos ComeOn Group, følgende

“Vi er i færd med at udrulle vores nye globale casinolobby, som giver en af markedets bedste spilleroplevelse, hvor Graphyte spiller en central rolle. Vi har været meget imponerede over de første resultater og over den fortsatte optimering undervejs, så vi bliver ved med at forbedre oplevelsen for vores kunder.”

Damien Evans, administrerende direktør for Graphyte, tilføjede:

“Integrationen på tværs af ComeOn’s globale brands er et stort skridt fremad for Graphyte. Mulighederne inden for dette partnerskab er ubegrænsede. Graphyte’s AI-drevne platform giver kontekstuelle spiloplevelser samtidig på tværs af ComeOn’s portefølje af markeder og brands.”

Foruden ComeOn Casino, der er det eneste af ComeOn Groups brands, der har licens i Danmark, driver koncernen også 14 andre brands. Disse inkluderer udenlandske casinoer som Snabbare, Casinostugan, Lyllo Casino, Mobilautomaten, Nopeampi, Get Lucky, Galaksino, Sunmaker, Folkeriket og MobileBet.

author
Author